Gwarancja obejmuje wady materiałowe i technologiczne w okresie 12 m-cy od daty zakupu. W razie stwierdzenia w/w wad nabywcy przysługuje prawo NAPRAWY LUB WYMIANY TURBOSPRĘŻARKI.

Gwarancja jest ważna wraz z protokołem wyważenia. Naprawa lub wymiana gwarancyjna będzie rozpatrzona w okresie 7 dni od daty wpłynięcia, w szczególnych przypadkach naprawa może się przedłużyć do 1 miesiąca (np. brak części zamiennych).

W przypadku uszkodzenia i reklamowania turbosprężarki PHU PASO S.C. nie ponosi kosztów związanych z montażem lub demontażem turbosprężarki, uszkodzeń silnika oraz pozostałych elementów pojazdu, kosztów holowania pojazdu, kosztów transportu.

Regulamin dla klientów nie będących konsumentami

  • 1 Definicje
  1. USŁUGODAWCA – przedsiębiorstwo PHU PASO S.C. Dominik Szarowar, Rafał Kruk z siedzibą Konwaliowa 7, 67-100 Nowa Sól,

miejscem wykonywania usług napraw turbosprężarek i czyszczenia filtrów cząstek stałych jest

Wójta Henryka 4, 59-100 Lubin

  1. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,

osoba prawna

  • 2 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
  1. Zgodnie 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność firmy PHU PASO S.C. z tytułu rękojmi za produkt/usługę wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
  2. Odpowiedzialność firmy PHU PASO S.C. w stosunku do klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak i również za wszystkie roszczenia w sumie, do wysokości zapłaconej ceny.
  3. Firma PHU PASO S.C. ponosi odpowiedzialność w stosunku do klienta/usługobiorcy nie będącego konsumentem tyko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do klienta/usługobiorcy nie będącego konsumentem.
  4. Wszelkie spory powstałe pomiędzy firmy PHU PASO S.C. a klientem/usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę usługodawcy.