Gwarancja obejmuje wady materiałowe i technologiczne w okresie 12 m-cy od daty zakupu. W razie stwierdzenia w/w wad nabywcy przysługuje prawo NAPRAWY LUB WYMIANY TURBOSPRĘŻARKI.
Gwarancja jest ważna wraz z protokołem wyważenia. Naprawa lub wymiana gwarancyjna będzie rozpatrzona w okresie 7 dni od daty wpłynięcia, w szczególnych przypadkach naprawa może się przedłużyć do 1 miesiąca (np. brak części zamiennych).
W przypadku uszkodzenia i reklamowania turbosprężarki PHU PASO S.C. nie ponosi kosztów związanych z montażem lub demontażem turbosprężarki, uszkodzeń silnika oraz pozostałych elementów pojazdu, kosztów holowania pojazdu, kosztów transportu.
Regulamin dla klientów nie będących konsumentami
- 1 Definicje
- USŁUGODAWCA – przedsiębiorstwo PHU PASO S.C. Dominik Szarowar, Rafał Kruk z siedzibą Konwaliowa 7, 67-100 Nowa Sól,
miejscem wykonywania usług napraw turbosprężarek i czyszczenia filtrów cząstek stałych jest
Wójta Henryka 4, 59-100 Lubin
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
osoba prawna
- 2 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
- Zgodnie 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność firmy PHU PASO S.C. z tytułu rękojmi za produkt/usługę wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
- Odpowiedzialność firmy PHU PASO S.C. w stosunku do klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak i również za wszystkie roszczenia w sumie, do wysokości zapłaconej ceny.
- Firma PHU PASO S.C. ponosi odpowiedzialność w stosunku do klienta/usługobiorcy nie będącego konsumentem tyko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do klienta/usługobiorcy nie będącego konsumentem.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy firmy PHU PASO S.C. a klientem/usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę usługodawcy.